Telefoonnummer - Reisverslag uit Morogoro, Tanzania van Elise Boogaart - WaarBenJij.nu Telefoonnummer - Reisverslag uit Morogoro, Tanzania van Elise Boogaart - WaarBenJij.nu

Telefoonnummer

Blijf op de hoogte en volg Elise

06 Juli 2013 | Tanzania, Morogoro

En dit is mijn nieuwe Tanzaniaanse nummer:

07 56674143

Als jullie willen smsen of iets heel belangrijks willen vertellen :-) :
+255756674143

De smsjes van Jurre komen niet aan, de smsjes van mijn moeder wel...dus weet eerlijk gezegd zelf ook niet hoe dat komt.

XXXXXX


  • 21 Juli 2013 - 14:52

    Jose:

    Hoi Elise,

    Wat leuk om jouw verslagen te lezen.En wat doe je het goed en klink je optimistisch,
    het zal af en toe best zwaar zijn maar je klinkt goed.
    Wij zijn net terug van vakantie en na het lezen van jouw mails denk ik jee en dat alles met temperaturen waar ik ziek van wordt....hihihi.
    Jammer dat je foto camera stuk is,Nu moeten we gaan kijken bij het Tanzaniaanse reisbureau..
    Knap dat jullie nu ook Swahilisch spreken en lezen,het zal je ws wel veel rust en hulp bieden het komende jaar.
    Hier gaat alles zijn gangetje,de was van na de vakantie draait en de mails worden beantwoord.
    gelukkig doet de zon hier op dit moment ook zijn best en is met 30 graden mijn was zo weggewerkt,als ik de moed vindt om te strijken......
    Henk ligt op de bank te slapen wan t die had op de laatste volle dag in Frankrijk gecanoeed met Daan en zin vriend en dus zijn bovenbenen en scheenbenen verbrand....Zonnebrand wel bij maar natuurlijk niet gebruikt.Hij vergaat dus nu van de pijn. Jij dus goed smeren hé.
    ?
    Daan zit alweer te X Boxen met Rik en mama doet de was en ruimt haar Mailbox op....
    Hopelijk vindt het leuk dit te lezen want vergeleken met wat jij doet is dit erg alledaags maar toch...

    Verder heel veel lieve groeten van ons allemaal en ik mail of reageer wel weer op jouw verslagen.

    Liefs José

Tags: d

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elise

Actief sinds 05 Mei 2013
Verslag gelezen: 583
Totaal aantal bezoekers 96125

Voorgaande reizen:

29 Juni 2013 - 29 April 2014

Reizen door Afrika

Landen bezocht: