Nog een kleine 2 maanden te gaan.. - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Elise Boogaart - WaarBenJij.nu Nog een kleine 2 maanden te gaan.. - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Elise Boogaart - WaarBenJij.nu

Nog een kleine 2 maanden te gaan..

Blijf op de hoogte en volg Elise

05 Mei 2013 | Nederland, Leiden

Hoi!

Zoals de meeste inmiddels wel weten vertrek ik binnenkort voor een jaar naar Tanzania. Op zondag 29 juni vlieg ik naar Dar es Salaam en hoewel het momenteel nog een beetje onduidelijk is, is het de bedoeling dat ik in een team ga werken op een TTC (Teaching Training College, soort PABO). De ontwikkelingsorganisatie VSO (www.vso.nl) heeft mij na een pittige sollicitatiedag aangenomen en zendt mij uit. Mijn woning, werkvisum en verzekering wordt geregeld door VSO (en het Ministerie van Onderwijs Tanzania), aan ons de taak om de kwaliteit van het onderwijs te verbeteren. Het hoe, wat, wanneer, met welke middelen etc. is nog wat vaag maar ik verwacht dat dat in Tanzania allemaal meer vorm gaat krijgen.

Middels deze waarbenjij zal ik jullie de komende tijd op de hoogte houden!

Liefs, Elise

  • 05 Mei 2013 - 14:16

    Hajer :

    We zullen je veel missen Elise! Ik wens je het allerbeste en hou ons op de hoogte hoe het met je gaat en wij natuurlijk ook x

  • 05 Mei 2013 - 14:18

    Jose:

    Lieve Elise,

    Wat ben je een kanjer dat je dit gaat doen.
    RESPECT.
    en we gaan je zeker volgen.

    voor nu liefs en sterkte met de voorbereidingen

  • 05 Mei 2013 - 18:10

    Petra:

    Jambo Elise
    Heel veel sterkte EN plezier met de laatste voorbereidingen van deze spannende reis.
    ik ga je volgen..........
    dikke kus

    Petra

  • 05 Mei 2013 - 18:56

    Matt:

    Wat goed dat ze jou hebben uitgekozen.
    Heel veel sterkte en (natuurlijk) ook veel plezier.
    Ben benieuwd of je ook een beetje bruiner wordt.

  • 05 Mei 2013 - 19:34

    Audrey:

    Hi eetje,
    Ik ga je zeker volgen!
    Veel succes nog met de voorbereidingen
    En veel plezier en geluk alvast voor daar!
    Xxx au

  • 05 Mei 2013 - 20:09

    Ton:

    Super! Veel succes met de voorbereidingen.

  • 05 Mei 2013 - 20:12

    Wendy:

    Hey Elise,

    Eindelijk is het dan bijna zover! Succes met de laatste regeldingetjes, we gaan je missen en zeker volgen! Ik vind het echt heel leuk voor je!!

    Liefs, xx wen

  • 06 Mei 2013 - 11:44

    Annet:

    Leuk zeg! Veel succes daar. Ben erg benieuwd naar jou verhalen!

  • 08 Mei 2013 - 13:44

    Anneloes:

    Jeeeeetje Elise, een jaar?!?!?! Ik dacht hoorde in de wandelgangen een maand!
    Wel heel tof dat je die kans pakt en ik ga je zeker volgen!

    xxx An

  • 15 Juni 2013 - 15:26

    Armanda:

    Hoi Elise,

    Wat een spannend jaar ga je tegemoet. Heel veel succes

    Groetjes Armanda

  • 30 Juni 2013 - 11:24

    Papa:

    Hoi Elise,

    Eindelijk is het zover. Inmiddels ben je veilig met al je bagage aangekomen in Tanzania. Veel succes en veel plezier en we volgen je op de voet natuurlijk. Veel liefs Papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elise

Actief sinds 05 Mei 2013
Verslag gelezen: 734
Totaal aantal bezoekers 96117

Voorgaande reizen:

29 Juni 2013 - 29 April 2014

Reizen door Afrika

Landen bezocht: